Konu
Sizde Geceyi çok sever mi oldunuz ? [R10 Slow Mod..]
05-07-2009, 22:49:57
#2
OfisTech
Üyeliği durduruldu
Radmin'de bu durumdan memnun değil çözüm üretmiye çalışıyor. Yeni sunucu almış ama saldırı var yazmıştı gecen gün radmin