Konu
Sizde Geceyi çok sever mi oldunuz ? [R10 Slow Mod..]
06-07-2009, 00:33:40
#3
_halil_
Üyeliği durduruldu
Aynen gündüz sorunlu olması herkesin canını sıkıyor çünkü o an bişey unutuyon ve r10 akla geliyor ama bakamıyoruz gerci benim için geceler rahat hem daha iyi çalışabiliyosun ses yok gürültü yok