Aynen gündüz sorunlu olması herkesin canını sıkıyor çünkü o an bişey unutuyon ve r10 akla geliyor ama bakamıyoruz gerci benim için geceler rahat hem daha iyi çalışabiliyosun ses yok gürültü yok