• 20-04-2024, 14:00:07
    #1
    Öncelikle herkese selamlar Doğum günümü kutladığı için R10 ekibine teşekkür ederim. Uzun bir süredir yoktum farkındayım. Ortağım, ticari faaliyetleri durdurduğu için iş numaram benden alındı ve başka bir şirkete devredildi. Ondan bir kaç gün sonra tuzağa çekilip 500 € dolandırıldım (Detayları isteyen arkadaşlar özelden sorabilir). Şu an üniversite de aktif öğrenci olduğum için part-time veya remote çalışmak istediğim iş yerleri beni yeterli bulmadı veya deneme süreci adı altında zamanımı çalıp mağdur etti.(maddi ve manevi olarak aşırı yıprandım). Pazartesi günü vize sınavlarım başlıyor ve inanın ne yapacağımı bilmiyorum. Siz değerli insanların fikir ve görüşlerine ihtiyacım var. Bana vakit ayırdığınız için teşekkür ederim.
  • 20-04-2024, 14:01:34
    #2
    İlk öncelikle doğum günün kutlu olsun kral. Bir kafede vs part time çalışmayı düşündünmü?
  • 20-04-2024, 14:01:55
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Doğum gününüz kutlu olsun
  • 20-04-2024, 14:02:54
    #4
    buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk öncelikle doğum günün kutlu olsun kral. Bir kafede vs part time çalışmayı düşündünmü?
    Düşündüm. Hepsi deneyim soruyor veya sizi arayacağız deyip sepetliyor.
  • 20-04-2024, 14:04:10
    #5
    emreersahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düşündüm. Hepsi deneyim soruyor veya sizi arayacağız deyip sepetliyor.
    Yani be desem bilemedim çalışan alsaydım bizim yanımıza gelirdin ama aile yeri işte. Hayırlısu hocam
  • 20-04-2024, 14:07:11
    #6
    buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani be desem bilemedim çalışan alsaydım bizim yanımıza gelirdin ama aile yeri işte. Hayırlısu hocam
    İyi niyetiniz ve iyi dileklerinizden dolayı teşekkür ederim. İyi ki sizin gibi insanlar var şu dünyada. 🙏🏻🤍
  • 20-04-2024, 14:13:34
    #7
    zor günler kalmak için değil geçmek için var. denemekten asla vazgeçmeyin. dikensiz gül olmaz
  • 20-04-2024, 14:15:37
    #8
    Strator adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zor günler kalmak için değil geçmek için var. denemekten asla vazgeçmeyin. dikensiz gül olmaz
    Aynen, o kadar aksiliği düzeltmek istememin tek bir sebebi var.