Öncelikle herkese selamlar Doğum günümü kutladığı için R10 ekibine teşekkür ederim. Uzun bir süredir yoktum farkındayım. Ortağım, ticari faaliyetleri durdurduğu için iş numaram benden alındı ve başka bir şirkete devredildi. Ondan bir kaç gün sonra tuzağa çekilip 500 dolandırıldım (Detayları isteyen arkadaşlar özelden sorabilir). Şu an üniversite de aktif öğrenci olduğum için part-time veya remote çalışmak istediğim iş yerleri beni yeterli bulmadı veya deneme süreci adı altında zamanımı çalıp mağdur etti.(maddi ve manevi olarak aşırı yıprandım). Pazartesi günü vize sınavlarım başlıyor ve inanın ne yapacağımı bilmiyorum. Siz değerli insanların fikir ve görüşlerine ihtiyacım var. Bana vakit ayırdığınız için teşekkür ederim.