Strator adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zor günler kalmak için değil geçmek için var. denemekten asla vazgeçmeyin. dikensiz gül olmaz
Aynen, o kadar aksiliği düzeltmek istememin tek bir sebebi var.