buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk öncelikle doğum günün kutlu olsun kral. Bir kafede vs part time çalışmayı düşündünmü?
Düşündüm. Hepsi deneyim soruyor veya sizi arayacağız deyip sepetliyor.