• 19-04-2024, 20:28:34
    #19
    sacilannurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok acı ama şöyle yorumlar gördüm sayfada. "Ne eti olursa olsun yerim, tadı güzel ve ucuz. 800-900 TL verecek gücüm yok". İnsanların at, eşek, domuz etine bile razı olacak duruma gelmesi ne acı...
    Maalesef öyle hocam. bugün et ve süt kurumu ete %25 zam yaptı. daha da artacak sucuk fiyatları ondan eminiz.
  • 19-04-2024, 20:52:58
    #20
    Hocam daha öncede biri reklamını yapmaya kalktı milleti zehirliyorlar yok tadı güzelmiş falan kim bilir içinde ne var bol baharatlı yaparak içine ne katıyorlarsa artık onun tadını öldürüyorlar umarım sadece tavuk katıyorlardır yoksa sıkıntı alanlar için
  • 19-04-2024, 21:01:26
    #21
    bunun için teste gerek yok. yarı et yrarı yağ olsa maliyetine bile verse olmaz. Onu nasıl evinize sokabiliyorsunuz aklım hala almış değil. o fiyatlı bir ürünü üstüne para verseler ağzıma almam.
  • 19-04-2024, 21:04:08
    #22
    Hani çalsan o fiyata satmazsin o derece fiyat yani
  • 19-04-2024, 21:22:42
    #23
    AOK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunun için teste gerek yok. yarı et yrarı yağ olsa maliyetine bile verse olmaz. Onu nasıl evinize sokabiliyorsunuz aklım hala almış değil. o fiyatlı bir ürünü üstüne para verseler ağzıma almam.
    Hocam yemek için almadım. Merakımdan aldım. İnsanlara kapış kapış satıyorlar ve kimse peşine düşmüyor.
  • 19-04-2024, 21:25:24
    #24
    @sacilannurlar; Hocam laboratuvar buldunuz mu ?
  • 19-04-2024, 21:51:22
    #25
    O fiyata işçiliği bile etmez.
    Sucuk en fazla hile yapılan şarküteri ürünüdür.
    O fiyata satılıyorsa mutlaka bir sorun vardır. Mutlaka ilgili bakanlığa ihbar da bulunun.
  • 19-04-2024, 21:53:26
    #26
    okyanus1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @sacilannurlar; Hocam laboratuvar buldunuz mu ?
    Hayır bulamadım maalesef.
  • 19-04-2024, 21:53:57
    #27
    At, essek ne varsa baharatla karıştırmışlar heralde
    ama buna rağmen hala çok ucuz 🤠🤠