• 19-04-2024, 19:43:22
    #1
    Merhaba arkadaşlar.
    Geçen instagramda bir reklam gördüm. Kilosu 175TL %100 dan afyon sucuk diye. Şimdi 23 Nisana özel 150TL yapmışlar.
    Merak edip sipariş geçtim. Büyük ihtimal göndermezler dedim zaten ama geldi.
    Baya bir inceledim, 1 dilim tadına baktım. Hiç bir farkı yok cidden.
    Firmayı da biraz araştırdım ama ürünü alıp bir labaratuara vermek istiyorum.
    Bu işin nasıl yolunu buldularsa baya iyi kılıfına uydurmuşlar.
    Anca labaratuvarda belli olur.
    Dikkatli olun siz de.

    ++ Ek olarak bu konuda bilgisi olan var mı gıda bakanlığına nasıl gönderebilirim incelenmesi için?
  • 19-04-2024, 19:45:28
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Çok ilginç neden o kadar ucuz
  • 19-04-2024, 19:46:22
    #3
    AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok ilginç neden o kadar ucuz
    Gerçekten kafayı yiyeceğim cevabını bulamadım. Kesinlikle tavuk değil ürün. Sakatat da kullansalar sakat at da kullansalar bu fiyata olmaz. Nasıl becermişler merak ediyorum.
  • 19-04-2024, 19:46:32
    #4
    800 TL den aşağı sucuk almamalısınız.
  • 19-04-2024, 19:47:24
    #5
    Üyeliği durduruldu
    sacilannurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekten kafayı yiyeceğim cevabını bulamadım. Kesinlikle tavuk değil ürün. Sakatat da kullansalar sakat at da kullansalar bu fiyata olmaz. Nasıl becermişler merak ediyorum.
    Valla alıp kasap açsanız X3 x4 net gider hocam 😅
  • 19-04-2024, 19:47:38
    #6
    Fotoğrafı varmı acaba hocam
  • 19-04-2024, 19:48:02
    #7
    Laboratuvar Testleri ücretli oluyor genelde.
  • 19-04-2024, 19:48:16
    #8
    Firma ismini söylerseniz istihbarat yapayım.
  • 19-04-2024, 19:49:06
    #9
    Firma ismi nedir?