Merhaba arkadaşlar.
Geçen instagramda bir reklam gördüm. Kilosu 175TL %100 dan afyon sucuk diye. Şimdi 23 Nisana özel 150TL yapmışlar.
Merak edip sipariş geçtim. Büyük ihtimal göndermezler dedim zaten ama geldi.
Baya bir inceledim, 1 dilim tadına baktım. Hiç bir farkı yok cidden.
Firmayı da biraz araştırdım ama ürünü alıp bir labaratuara vermek istiyorum.
Bu işin nasıl yolunu buldularsa baya iyi kılıfına uydurmuşlar.
Anca labaratuvarda belli olur.
Dikkatli olun siz de.

++ Ek olarak bu konuda bilgisi olan var mı gıda bakanlığına nasıl gönderebilirim incelenmesi için?