sacilannurlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçekten kafayı yiyeceğim cevabını bulamadım. Kesinlikle tavuk değil ürün. Sakatat da kullansalar sakat at da kullansalar bu fiyata olmaz. Nasıl becermişler merak ediyorum.
Valla alıp kasap açsanız X3 x4 net gider hocam 😅