Çok acı ama şöyle yorumlar gördüm sayfada. "Ne eti olursa olsun yerim, tadı güzel ve ucuz. 800-900 TL verecek gücüm yok". İnsanların at, eşek, domuz etine bile razı olacak duruma gelmesi ne acı...
Maalesef öyle hocam. bugün et ve süt kurumu ete %25 zam yaptı. daha da artacak sucuk fiyatları ondan eminiz.