Hocam daha öncede biri reklamını yapmaya kalktı milleti zehirliyorlar yok tadı güzelmiş falan kim bilir içinde ne var bol baharatlı yaparak içine ne katıyorlarsa artık onun tadını öldürüyorlar umarım sadece tavuk katıyorlardır yoksa sıkıntı alanlar için