Arkadaşlar ben eşimle birlikte ara sıra Atatürk Park'a gider oradaki kedileri beslerim. Antalyalı olanlar bilecektir o park kedi cenneti gibi.. Dün yine ziyaret ettiğimizde terk edilmiş bir Scottish'e denk geldim. Elbette tüm canlar çok değerli sırf cins diye ayırmıyorum ama cins olmayan diğer kedilerin aksine özellikle Scottish kediler sokakta yaşayacak bilgiye sahip olmazlar.
1+1 evimizde bizim zaten 2 kedimiz var bir taensini de daha yeni sahiplendik hala adaptasyon sürecinde yoksa ben hiç düşünmez alırdım. Fakat bu durumda maalesef alamıyorum.
Aramızdan sahiplenmek isteyen olabilir mi acaba?
https://streamable.com/30akie
Scottish Kedi İsteyen Var mı Antalya'dan!!
5
●348
- 17-04-2024, 10:01:35
- 17-04-2024, 10:06:24hocam maalesef parkta yaşayan kedileri beslemeye gitmiştik ne box vardı yanımızda ne başka birşey.. Ki kendimi biliyorum ben onu veterinere götürürsem ve sahipsiz çıkarsa hayatta tekrar salamam parka.. Keşke imkan müsait olsa hiç düşünmez alırdım..ILGAZOS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu ara sokaklarda terk edilen cins kediler çok sık görülmeye başlandı Antalya'da.. İkameti yenileyemeyenler sokağa atıp gidiyorlar.. - 17-04-2024, 10:12:44Çipleri varsa ve kayıp olarak işaretlenmemişler ise cezasi varzekikaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burdan görüpte sahiplenmek icin gidecek arkadaş olursa diye söylüyorum ilk bir veteriner kontrolüne gitsin belki evden kaçmıştır kayıptır bu donemlerde benim kedim de sürekli kaçmaya merakli
