zekikaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam maalesef parkta yaşayan kedileri beslemeye gitmiştik ne box vardı yanımızda ne başka birşey.. Ki kendimi biliyorum ben onu veterinere götürürsem ve sahipsiz çıkarsa hayatta tekrar salamam parka.. Keşke imkan müsait olsa hiç düşünmez alırdım..

Bu ara sokaklarda terk edilen cins kediler çok sık görülmeye başlandı Antalya'da.. İkameti yenileyemeyenler sokağa atıp gidiyorlar..
Çipleri varsa ve kayıp olarak işaretlenmemişler ise cezasi var
Burdan görüpte sahiplenmek icin gidecek arkadaş olursa diye söylüyorum ilk bir veteriner kontrolüne gitsin belki evden kaçmıştır kayıptır bu donemlerde benim kedim de sürekli kaçmaya merakli