Arkadaşlar ben eşimle birlikte ara sıra Atatürk Park'a gider oradaki kedileri beslerim. Antalyalı olanlar bilecektir o park kedi cenneti gibi.. Dün yine ziyaret ettiğimizde terk edilmiş bir Scottish'e denk geldim. Elbette tüm canlar çok değerli sırf cins diye ayırmıyorum ama cins olmayan diğer kedilerin aksine özellikle Scottish kediler sokakta yaşayacak bilgiye sahip olmazlar.
1+1 evimizde bizim zaten 2 kedimiz var bir taensini de daha yeni sahiplendik hala adaptasyon sürecinde yoksa ben hiç düşünmez alırdım. Fakat bu durumda maalesef alamıyorum.
Aramızdan sahiplenmek isteyen olabilir mi acaba?
https://streamable.com/30akie