Yeni restoran açtık herkesi bekleriz
39
●1.814
- 09-04-2024, 13:02:49Bu yaz ölüdeniz tarafına gelmek istiyoruz. Geçen yaz gitmiştik, küçük bir ev yemekleri yapan yer vardı. Annesiyle beraber işletiyordu. Masalar sürekli doluydu çünkü ölüdeniz gibi bir yer için fiyat performans olarak şahane yerdi

Sizin fiyatlar da iyiyse yazın çok iş yaparsınız.
R10'dan gelenlere indirim var mı?
Müşterinizin bol olması dileğiyle. - 09-04-2024, 15:39:41İnşallah beğenirsiniz hocamOztekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Çok teşekkür ederizFSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederiz 😊KoyuBirAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selim diyebilirsiniz hocam, ben olmasam da babamla, annem kesin dükkanda olurprofessing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnşallah hocamLareda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan da R10 özel bir fiyat politikamız yok hocam 😄, belki bir gün.TurkMet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim de umarım dediğiniz gibi işlek olur annemin elinin lezzetine güveniyorum
Facebook sayfaları hiç aklıma gelmemişti hocam sağolun tavsiye içinbydarius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugünün menüsü de bu arkadaşlar
Erzincan Gendime Çorbası, Biber Dolması, Makarna, Yoğurt, Su ve çay 180₺
Kendime menüyü hazırlatabilirsem fotoğraf atacağım
