• 09-04-2024, 02:07:56
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı uğurlu bereketli olsun inşallah hocam, Allah utandırmasın. Bu sene o tarafa geleceğim karavanla, konumu kaydettim, sizede uğrayacağım inşallah
  • 09-04-2024, 03:51:28
    #29
    Mekan çok şirin görünüyor hocam. Hayırlı olsun, bereketli bol kazançlar dilerim.
  • 09-04-2024, 10:39:42
    #30
    Hayırlı olsun bol kazançlar
  • 09-04-2024, 11:45:26
    #31
    Bayramda uğrayacağım kimin adını vereyim
  • 09-04-2024, 12:49:37
    #32
    Hayırlı uğurlu olsun
  • 09-04-2024, 13:02:49
    #33
    Bu yaz ölüdeniz tarafına gelmek istiyoruz. Geçen yaz gitmiştik, küçük bir ev yemekleri yapan yer vardı. Annesiyle beraber işletiyordu. Masalar sürekli doluydu çünkü ölüdeniz gibi bir yer için fiyat performans olarak şahane yerdi
    Sizin fiyatlar da iyiyse yazın çok iş yaparsınız.
    R10'dan gelenlere indirim var mı?
    Müşterinizin bol olması dileğiyle.
  • 09-04-2024, 15:23:09
    #34
    Hayırlı olsun hocam. Bol kazançlar dilerim. Yerel gazete ve facebookta yerel sayfalara ilan açın muhakkak. Turizm bölgesinde bu tarz yerler Türk müşteriler için bulunmaz nimet.
  • 09-04-2024, 15:39:41
    #35
    Oztekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı uğurlu bereketli olsun inşallah hocam, Allah utandırmasın. Bu sene o tarafa geleceğim karavanla, konumu kaydettim, sizede uğrayacağım inşallah
    İnşallah beğenirsiniz hocam

    FSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mekan çok şirin görünüyor hocam. Hayırlı olsun, bereketli bol kazançlar dilerim.
    Çok teşekkür ederiz

    KoyuBirAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun bol kazançlar
    Teşekkür ederiz 😊

    professing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bayramda uğrayacağım kimin adını vereyim
    Selim diyebilirsiniz hocam, ben olmasam da babamla, annem kesin dükkanda olur

    Lareda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı uğurlu olsun
    İnşallah hocam

    TurkMet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu yaz ölüdeniz tarafına gelmek istiyoruz. Geçen yaz gitmiştik, küçük bir ev yemekleri yapan yer vardı. Annesiyle beraber işletiyordu. Masalar sürekli doluydu çünkü ölüdeniz gibi bir yer için fiyat performans olarak şahane yerdi
    Sizin fiyatlar da iyiyse yazın çok iş yaparsınız.
    R10'dan gelenlere indirim var mı?
    Müşterinizin bol olması dileğiyle.
    Şuan da R10 özel bir fiyat politikamız yok hocam 😄, belki bir gün.
    Bizim de umarım dediğiniz gibi işlek olur annemin elinin lezzetine güveniyorum

    bydarius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam. Bol kazançlar dilerim. Yerel gazete ve facebookta yerel sayfalara ilan açın muhakkak. Turizm bölgesinde bu tarz yerler Türk müşteriler için bulunmaz nimet.
    Facebook sayfaları hiç aklıma gelmemişti hocam sağolun tavsiye için

    Bugünün menüsü de bu arkadaşlar
    Erzincan Gendime Çorbası, Biber Dolması, Makarna, Yoğurt, Su ve çay 180₺

    Kendime menüyü hazırlatabilirsem fotoğraf atacağım
  • 09-04-2024, 15:50:50
    #36
    Bu günün menüsü bu şekilde


    Dünün menüsü biraz daha doluydu ama yine bu da lezzetli olmuş fazlasıyla 😋 (yoğurt kenarda kalmış onu çekmeyi unuttum, onun kusuruna bakmayın