Bu yaz ölüdeniz tarafına gelmek istiyoruz. Geçen yaz gitmiştik, küçük bir ev yemekleri yapan yer vardı. Annesiyle beraber işletiyordu. Masalar sürekli doluydu çünkü ölüdeniz gibi bir yer için fiyat performans olarak şahane yerdi

Sizin fiyatlar da iyiyse yazın çok iş yaparsınız.
R10'dan gelenlere indirim var mı?

Müşterinizin bol olması dileğiyle.