Sazlon adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yeni restoran açtık herkesi bekleriz
39
●1.814
- 08-04-2024, 21:31:27Hayırlı olsun, Fethiye tarafına bu yaz gelebilirsem kesin uğrayacağım. 180 lira bu yemeğe çok fazla diyen densizler bu konuya inşallah damlamaz.
- 08-04-2024, 22:58:14Muhakkak bekleriz hocam, günümüz ekonomisinde kimsenin böyle bir yorumda bulunacağını düşünmemDoraOtomotiv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Teşekkür ederizhakan4729 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederizSerhatFamilyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 09-04-2024, 00:45:02Teşekkür ederizAlicangzl06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizden önceki kiracılar balık üzerine ağırlık vermişler hocam, ondandır 😊eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağolun hocam, teşekkür ederim güzel dilekleriniz için. Uğramanızı heyecanla bekliyoruzche14 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

