Hayırlı olsun, Fethiye tarafına bu yaz gelebilirsem kesin uğrayacağım. 180 lira bu yemeğe çok fazla diyen densizler bu konuya inşallah damlamaz.
Muhakkak bekleriz hocam, günümüz ekonomisinde kimsenin böyle bir yorumda bulunacağını düşünmem
Tebrik ederim. Hayırlı olsun. Başarılar.
Teşekkür ederiz
Teşekkür ederiz