DoraOtomotiv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun, Fethiye tarafına bu yaz gelebilirsem kesin uğrayacağım. 180 lira bu yemeğe çok fazla diyen densizler bu konuya inşallah damlamaz.
Muhakkak bekleriz hocam, günümüz ekonomisinde kimsenin böyle bir yorumda bulunacağını düşünmem

hakan4729 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tebrik ederim. Hayırlı olsun. Başarılar.
Teşekkür ederiz

SerhatFamilyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun
Teşekkür ederiz