Konu
Yeni restoran açtık herkesi bekleriz
08-04-2024, 21:31:27
#20
DoraOtomotiv
Hayırlı olsun, Fethiye tarafına bu yaz gelebilirsem kesin uğrayacağım. 180 lira bu yemeğe çok fazla diyen densizler bu konuya inşallah damlamaz.