Hayırlı uğurlu bereketli olsun inşallah hocam, Allah utandırmasın. Bu sene o tarafa geleceğim karavanla, konumu kaydettim, sizede uğrayacağım inşallah
İnşallah beğenirsiniz hocam
Mekan çok şirin görünüyor hocam. Hayırlı olsun, bereketli bol kazançlar dilerim.
Çok teşekkür ederiz
Hayırlı olsun bol kazançlar
Teşekkür ederiz 😊
Bayramda uğrayacağım kimin adını vereyim
Selim diyebilirsiniz hocam, ben olmasam da babamla, annem kesin dükkanda olur
İnşallah hocam
Bu yaz ölüdeniz tarafına gelmek istiyoruz. Geçen yaz gitmiştik, küçük bir ev yemekleri yapan yer vardı. Annesiyle beraber işletiyordu. Masalar sürekli doluydu çünkü ölüdeniz gibi bir yer için fiyat performans olarak şahane yerdi

Sizin fiyatlar da iyiyse yazın çok iş yaparsınız.
R10'dan gelenlere indirim var mı?

Müşterinizin bol olması dileğiyle.
Şuan da R10 özel bir fiyat politikamız yok hocam 😄, belki bir gün.
Bizim de umarım dediğiniz gibi işlek olur annemin elinin lezzetine güveniyorum
Hayırlı olsun hocam. Bol kazançlar dilerim. Yerel gazete ve facebookta yerel sayfalara ilan açın muhakkak. Turizm bölgesinde bu tarz yerler Türk müşteriler için bulunmaz nimet.
Facebook sayfaları hiç aklıma gelmemişti hocam sağolun tavsiye için
Bugünün menüsü de bu arkadaşlar

Erzincan Gendime Çorbası, Biber Dolması, Makarna, Yoğurt, Su ve çay 180₺
Kendime menüyü hazırlatabilirsem fotoğraf atacağım