Merhabalar bu aralar biraz fazla dolandırılma vakası görüyorum. Aklıma şöyle basit birşey geldi.
Forumda ticaret puanı baya yüksek bir kesim var onlar arasında gönüllü veya komisyon alarak aracılık yapacak. Para o kişide kalacak iş tamamlandı veya para karşılığı yapılan her iş neyse o yapıldı müşteri memnun aracı parayı sahibine atacak.
Bu durum ticaret puanı düşük olanlar için geçerli olabilir ve isteğe bağlı şekilde olabilir.
Forum için tavsiye (dolandırıcılara özel)
7
●340
- 03-04-2024, 00:54:41Bu aralar moda ya ben de yapmayı düşünüyorum adamdan parayı alıcam 1 ay mesajlara cevap vermiyecem foruma girmiyecem 1.5 ay sonra küfür eder gibi parayı iade edicem o sıra işimi görürüm.
Nasılsa ban da yemem ohhhh.. kebap. iademi de yapmış olurum - 03-04-2024, 00:57:44Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSilex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAma bir çok online satış sitesi bu şekilde yapıyor diye biliyorum ondan aklıma geldiMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-04-2024, 01:01:27Yapanların özel izinleri vardır.Cebom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Resmi yapıyorlar.
Sürekli yapıyorlar. İş yerleri vardır. Adresleri bellidir.
Telegram, whatsapp, +bilmem ne numaralarla saklanıp gizlenmiyorlar.
Sürekli denetime tabiler giren çıkan paralarla ilgili.