Bu aralar moda ya ben de yapmayı düşünüyorum adamdan parayı alıcam 1 ay mesajlara cevap vermiyecem foruma girmiyecem 1.5 ay sonra küfür eder gibi parayı iade edicem o sıra işimi görürüm.
Nasılsa ban da yemem ohhhh.. kebap. iademi de yapmış olurum