Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

R10.Net'te moderatörler de buna dahil olmak üzere aracılık yapmak yasaktır.
Teşekkürler bilmiyordum
İyi forumlar.
Silex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel söylüyorsunuz ancak bu işin yasal sorumlulukları ve zorunlulukları var. Kaş yaparken göz çıkar.
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimse aracılık yapmaz.
Üç kuruş için yarın başta vergi meseleleri olmakla Allah korusun işlem yapılan hesapların sorunlu olması durumunda daha büyük sorunlarla karşılaşılabilir.
Ama bir çok online satış sitesi bu şekilde yapıyor diye biliyorum ondan aklıma geldi