Merhabalar bu aralar biraz fazla dolandırılma vakası görüyorum. Aklıma şöyle basit birşey geldi.

Forumda ticaret puanı baya yüksek bir kesim var onlar arasında gönüllü veya komisyon alarak aracılık yapacak. Para o kişide kalacak iş tamamlandı veya para karşılığı yapılan her iş neyse o yapıldı müşteri memnun aracı parayı sahibine atacak.

Bu durum ticaret puanı düşük olanlar için geçerli olabilir ve isteğe bağlı şekilde olabilir.