• 11-03-2024, 20:41:41
    #10
    😂😂🥰🥰
    Babaannenizin ellerinden öperim, saygılarımı iletiyorum
  • 11-03-2024, 20:42:17
    #11
    Üyeliği durduruldu
    düğün dernek namaz çıkışı geldi aklıma
  • 11-03-2024, 20:48:54
    #12
    Çok teşekkür ederim arkadaşlar güzel yorumlarınızdan dolayı Allah razı olsun, şimdi de gençlik zamanlarından bahsediyor. Babası çok oku demiş, sen akıllısın demiş ben okumadım diyor. Seviyorum böyle muhabbetleri
  • 11-03-2024, 20:58:56
    #13
    Cercevelenip Saklanacak PARA O haberiniz olsun
  • 11-03-2024, 21:14:14
    #14
    Ben hic gormedim.. Babami dogururken vefat etmis.. Ama hep merak ettigim bir duygu.
    Bizim hic kalabalik aksam yemeklerimiz olmadi mesela yada ne bileyim kalabalik bir bayram gunumuz.Hep annem babam birde ben.Bizimkiler inat yapar gibi kardes te yapmamislar bana.Abi yok abla yok kardes yok.
    Hep kalabalik bir aile ye heves duydum.Hep ozlemini cektim.Arkadaslarim dayim geldi amcam geldi halam geldi babannem geldi dediklerinde bi duraksardim ve ic geciririrdim. Acaba benim babannem olsa nasil olurdu?
    Ama olsun belki kalabalik bir ailede buyumedim cocuklugumda.Belki gencligimde sirtimi yaslayacagim yada bi aileden buyukle derdimi paylasacagim zaman gecirmedim fakat ders aldim. 3tane evladim var. 14 yasinda aslan gibi bi oglum 11 yasinda Prenses gibi bi kizim ve yillar sonra ailemize katilan yeni uyemiz bi kizim daha var.pirlanta gibiler.Ve cok mutluyum.
    Belki cocuklugum ve gencligim peceteden turemis edasiyla yapayalniz gecti ama.Artik tam 5 kisilik KOCAMAN bi ailem var.Hem daha gencim yas 37 bellimi olur belki 10a tamamlariz.....

    Saygilar hocam
    Allah babannenize uzun omur ve ailecek hepinize huzur ve bol nese versin.saglicakla kalin.
  • 11-03-2024, 21:28:27
    #15
    kerem2657 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben hic gormedim.. Babami dogururken vefat etmis.. Ama hep merak ettigim bir duygu.
    Bizim hic kalabalik aksam yemeklerimiz olmadi mesela yada ne bileyim kalabalik bir bayram gunumuz.Hep annem babam birde ben.Bizimkiler inat yapar gibi kardes te yapmamislar bana.Abi yok abla yok kardes yok.
    Hep kalabalik bir aile ye heves duydum.Hep ozlemini cektim.Arkadaslarim dayim geldi amcam geldi halam geldi babannem geldi dediklerinde bi duraksardim ve ic geciririrdim. Acaba benim babannem olsa nasil olurdu?
    Ama olsun belki kalabalik bir ailede buyumedim cocuklugumda.Belki gencligimde sirtimi yaslayacagim yada bi aileden buyukle derdimi paylasacagim zaman gecirmedim fakat ders aldim. 3tane evladim var. 14 yasinda aslan gibi bi oglum 11 yasinda Prenses gibi bi kizim ve yillar sonra ailemize katilan yeni uyemiz bi kizim daha var.pirlanta gibiler.Ve cok mutluyum.
    Belki cocuklugum ve gencligim peceteden turemis edasiyla yapayalniz gecti ama.Artik tam 5 kisilik KOCAMAN bi ailem var.Hem daha gencim yas 37 bellimi olur belki 10a tamamlariz.....

    Saygilar hocam
    Allah babannenize uzun omur ve ailecek hepinize huzur ve bol nese versin.saglicakla kalin.
    Hocam Kayseri'de yaşıyor olabilme veya buraya gelebilme ihtimaliniz var ise sizi misafir etmekten mutluluk duyarım. Allah acılarını yaşatmasın, ağzınızın tadınız bozmasın. Sizin içinizde bir burukluk bıraktıysam eğer hakkınızı helal edin.
  • 11-03-2024, 21:47:26
    #16
    🚘 R10 Nöbetçi Sigortacı
  • 11-03-2024, 22:13:39
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Yaaaa ne tatlışşşş canım benim yaa ellerinden öpüyorum teyzemin.
  • 11-03-2024, 23:54:42
    #18
    Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Kayseri'de yaşıyor olabilme veya buraya gelebilme ihtimaliniz var ise sizi misafir etmekten mutluluk duyarım. Allah acılarını yaşatmasın, ağzınızın tadınız bozmasın. Sizin içinizde bir burukluk bıraktıysam eğer hakkınızı helal edin.
    Hocam estafurullah sizlik bir durum degil ki bu. Alistim hem ben artik.Dedigim gibi koskocaman bir ailem var TAM 5 KISILIK. Tek derdi onlari mutlu etmek olan bir babayim.
    Guzel dilekeriniz icin cok tesekkur ederim.Ayrica davetinizden ve misafir perverliginizdende onur duydum.Cok tesekkur ederim nazik teklifiniz icin.Lakin ben sinoptayim.Yolunuz dusersede herzaman beklerim.Sizde benim ve Ailemin onur konugu olabilirsiniz.Kapimiz sonuna kadar acik. Hayirli Aksamlar.