Ben hic gormedim.. Babami dogururken vefat etmis.. Ama hep merak ettigim bir duygu.
Bizim hic kalabalik aksam yemeklerimiz olmadi mesela yada ne bileyim kalabalik bir bayram gunumuz.Hep annem babam birde ben.Bizimkiler inat yapar gibi kardes te yapmamislar bana.Abi yok abla yok kardes yok.
Hep kalabalik bir aile ye heves duydum.Hep ozlemini cektim.Arkadaslarim dayim geldi amcam geldi halam geldi babannem geldi dediklerinde bi duraksardim ve ic geciririrdim. Acaba benim babannem olsa nasil olurdu?
Ama olsun belki kalabalik bir ailede buyumedim cocuklugumda.Belki gencligimde sirtimi yaslayacagim yada bi aileden buyukle derdimi paylasacagim zaman gecirmedim fakat ders aldim. 3tane evladim var. 14 yasinda aslan gibi bi oglum 11 yasinda Prenses gibi bi kizim ve yillar sonra ailemize katilan yeni uyemiz bi kizim daha var.pirlanta gibiler.Ve cok mutluyum.
Belki cocuklugum ve gencligim peceteden turemis edasiyla yapayalniz gecti ama.Artik tam 5 kisilik KOCAMAN bi ailem var.Hem daha gencim yas 37 bellimi olur belki 10a tamamlariz.....

Saygilar hocam
Allah babannenize uzun omur ve ailecek hepinize huzur ve bol nese versin.saglicakla kalin.