kerem2657 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Babaannem Cebime 20 TL Harçlık Koymaya Çalışıyor
30
●2.342
- 12-03-2024, 00:02:04Kayseride kendisi ve konuştuğunuz zaman emin olun yüzünüzde tebessüm olur. Ben her zaman görürüm, gider elini öper hayır duâsını alırım çok mutlu eder beni. Gençlik zamanlarını çok anlatıyor, onları hatırlıyor sürekli. Dinlemesi keyifli oluyor, ben çok seviyorum dinlemesini.eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-03-2024, 00:08:03yaşı yüksek 90+ olan kişilerle heleki cana yakınsa ve sağlıklı konuşabiliyorsa sohbet güzel oluyor.Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-03-2024, 10:42:44elini öp duasını al benim anneannem ve babaannem de hayattayken kendilerinin pazar alışverişlerini yapardım dönüşte harçlığımızı koyardı cebimize onların parasını harca harca bitiremezdik bereket vardı. evlerinde bolluk huzur vardı. hayatta iken kıymetlerini bilin.