• 11-03-2024, 23:56:01
    #19
    kerem2657 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam estafurullah sizlik bir durum degil ki bu. Alistim hem ben artik.Dedigim gibi koskocaman bir ailem var TAM 5 KISILIK. Tek derdi onlari mutlu etmek olan bir babayim.
    Guzel dilekeriniz icin cok tesekkur ederim.Ayrica davetinizden ve misafir perverliginizdende onur duydum.Cok tesekkur ederim nazik teklifiniz icin.Lakin ben sinoptayim.Yolunuz dusersede herzaman beklerim.Sizde benim ve Ailemin onur konugu olabilirsiniz.Kapimiz sonuna kadar acik. Hayirli Aksamlar.
    Çok teşekkür ederim hocam eksik olmayın, ben de her daim beklerim. Sizin de yolunuz düşerse lütfen mesaj atmaktan çekinmeyin, kalın sağlıcakla.
  • 11-03-2024, 23:59:37
    #20
    Sonsuz Kere MAŞAALLAH AMİN.94 yaş neler görmüş geçirmiştir.sohbeti varmı bilmiyorum ama burada olsaydı sohbet etmek isterdim kendisiyle
  • 12-03-2024, 00:02:04
    #21
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sonsuz Kere MAŞAALLAH AMİN.94 yaş neler görmüş geçirmiştir.sohbeti varmı bilmiyorum ama burada olsaydı sohbet etmek isterdim kendisiyle
    Kayseri’de kendisi ve konuştuğunuz zaman emin olun yüzünüzde tebessüm olur. Ben her zaman görürüm, gider elini öper hayır duâsını alırım çok mutlu eder beni. Gençlik zamanlarını çok anlatıyor, onları hatırlıyor sürekli. Dinlemesi keyifli oluyor, ben çok seviyorum dinlemesini.
  • 12-03-2024, 00:05:08
    #22
  • 12-03-2024, 00:08:03
    #23
    Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kayseri’de kendisi ve konuştuğunuz zaman emin olun yüzünüzde tebessüm olur. Ben her zaman görürüm, gider elini öper hayır duâsını alırım çok mutlu eder beni. Gençlik zamanlarını çok anlatıyor, onları hatırlıyor sürekli. Dinlemesi keyifli oluyor, ben çok seviyorum dinlemesini.
    yaşı yüksek 90+ olan kişilerle heleki cana yakınsa ve sağlıklı konuşabiliyorsa sohbet güzel oluyor.
  • 12-03-2024, 03:34:35
    #24
    Hocam harçlığı 200,200 veriyorsa bayramda el öpmeye gelelim
  • 12-03-2024, 03:36:34
    #25
    Üyeliği durduruldu
    YÜCE ALLAH'a hamd olsun ki bu dünya dönüyor ise hep O büyüklerimiz sayesinde dönüyor. Uzun ömürler ve sıhhatler diliyorum. O kıymetli ve muhterem ellerinden öpüyorum.
  • 12-03-2024, 05:18:28
    #26
    Oğlanı dedeme gönderdim istanbula sömestırda , annemle yaşıyorlar. Neyse tatil bitti oğlan döndü. Ama dedem üzgün evde ses yokmuş, gelen yokmuş. vs diye. Geri istiyor oğlanı
  • 12-03-2024, 10:42:44
    #27
    elini öp duasını al benim anneannem ve babaannem de hayattayken kendilerinin pazar alışverişlerini yapardım dönüşte harçlığımızı koyardı cebimize onların parasını harca harca bitiremezdik bereket vardı. evlerinde bolluk huzur vardı. hayatta iken kıymetlerini bilin.