Çok teşekkür ederim arkadaşlar güzel yorumlarınızdan dolayı Allah razı olsun, şimdi de gençlik zamanlarından bahsediyor. Babası çok oku demiş, sen akıllısın demiş ben okumadım diyor. Seviyorum böyle muhabbetleri