• 01-03-2024, 14:16:40
    #1
    Bi taksi 1 mart itibari ile (bügünden) geçerli olucak şekilde her kullanıcıdan 20 TL hizmet bedeli alıcaklarmış. Adamlar hem taksicilerden hem kullanıcılardan komısyon alıyor cidden bu taksi muhabbeti can sıkıcı olmaya başladı.
  • 01-03-2024, 14:18:44
    #2
    enflasyonun vurmadığı yer yok
    • ArasTasarim
    ArasTasarim bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-03-2024, 14:20:18
    #3
    ArasTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi taksi 1 mart itibari ile (bügünden) geçerli olucak şekilde her kullanıcıdan 20 TL hizmet bedeli alıcaklarmış. Adamlar hem taksicilerden hem kullanıcılardan komısyon alıyor cidden bu taksi muhabbeti can sıkıcı olmaya başladı.
    Bunu ilk Uber başlattı, 20 lira alıyorlar. Demek bitaksi de başladı hizmet bedeli almaya
  • 01-03-2024, 14:22:04
    #4
    Martı Tag kadar güzel uygulama yok, gideceğin yere kadar hem fiyatını gösteriyor, hem de tag'ı kullanan sürücü arkadaş ister dolaştırarak götürsün, ister kısa yoldan sabit fiyat. Mükemmel.
  • 01-03-2024, 14:23:31
    #5
    Artik hizmet bedeli olmayan sektor yok ki hocam, kuryeler, taksiler, onlar bunlar. Her sey ayagimizin altina kadar geldigi icin ben bunu cok normal karsiliyorum. Marti Tag de baslar bu durumaz sinirlenip kizmayin, normal. Hicbir firma musterilerini uzaklastirmak istemez degil mi boyle seyler cikarip, aksine indirim, kupon ustune kupon vermeye calisirlar musterileri cekmek icin. Bunun bir planlamasi falan vardir elbet, gayet normal bu yuzden, sogusleme olayi degil.
  • 01-03-2024, 14:24:12
    #6
    Sanki hizmeti babalarının hayrına yapıyorlarmış gibi bir de uygulamayı kullanıyor diye insanlardan ücret alacaklar.
  • 01-03-2024, 14:25:41
    #7
    heunes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Martı Tag kadar güzel uygulama yok, gideceğin yere kadar hem fiyatını gösteriyor, hem de tag'ı kullanan sürücü arkadaş ister dolaştırarak götürsün, ister kısa yoldan sabit fiyat. Mükemmel.
    Henüz yasallaşmadı ama , Çevirme durumunda araç bağlanma ve kullanan kişiyede cezası bulunmakta

    Dava yoluna kadar giden süreçleride cabası
  • 01-03-2024, 14:26:48
    #8
    SeFfAh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Henüz yasallaşmadı ama , Çevirme durumunda araç bağlanma ve kullanan kişiyede cezası bulunmakta

    Dava yoluna kadar giden süreçleride cabası
    Hocam o kadar reklam yapımına izin veriliyor her yerde pankartlar vs. e devlet bunu görmüyor mu ? görüyor. böyle bir uygulama var kullanılıyor neden yasak oluyor ki çok saçma buluyorum ben?
  • 01-03-2024, 14:32:30
    #9
    DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Artik hizmet bedeli olmayan sektor yok ki hocam, kuryeler, taksiler, onlar bunlar. Her sey ayagimizin altina kadar geldigi icin ben bunu cok normal karsiliyorum. Marti Tag de baslar bu durumaz sinirlenip kizmayin, normal. Hicbir firma musterilerini uzaklastirmak istemez degil mi boyle seyler cikarip, aksine indirim, kupon ustune kupon vermeye calisirlar musterileri cekmek icin. Bunun bir planlamasi falan vardir elbet, gayet normal bu yuzden, sogusleme olayi degil.
    Haklısınız lakin Martının içindede taksi sistemi mevcut ücret talep etmiyorlar. Eyer bi hizmet sektörünü tek ele bırakırsan sömürür ve gıkımız çıkmaz. Adam 50 TL de alsa insanlar bagırır kızar ama kullanır çünkü başka çağreleri yok. Getir araç, martı tag ile yola devam