Martı Tag'ın değerini birkez daha anladık
16
●1.238
- 01-03-2024, 14:16:40Bi taksi 1 mart itibari ile (bügünden) geçerli olucak şekilde her kullanıcıdan 20 TL hizmet bedeli alıcaklarmış. Adamlar hem taksicilerden hem kullanıcılardan komısyon alıyor cidden bu taksi muhabbeti can sıkıcı olmaya başladı.
- 01-03-2024, 14:18:44enflasyonun vurmadığı yer yokArasTasarim bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
- 01-03-2024, 14:20:18Bunu ilk Uber başlattı, 20 lira alıyorlar. Demek bitaksi de başladı hizmet bedeli almayaArasTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-03-2024, 14:23:31Artik hizmet bedeli olmayan sektor yok ki hocam, kuryeler, taksiler, onlar bunlar. Her sey ayagimizin altina kadar geldigi icin ben bunu cok normal karsiliyorum. Marti Tag de baslar bu durumaz sinirlenip kizmayin, normal. Hicbir firma musterilerini uzaklastirmak istemez degil mi boyle seyler cikarip, aksine indirim, kupon ustune kupon vermeye calisirlar musterileri cekmek icin. Bunun bir planlamasi falan vardir elbet, gayet normal bu yuzden, sogusleme olayi degil.
- 01-03-2024, 14:24:12Sanki hizmeti babalarının hayrına yapıyorlarmış gibi bir de uygulamayı kullanıyor diye insanlardan ücret alacaklar.
- 01-03-2024, 14:25:41Henüz yasallaşmadı ama , Çevirme durumunda araç bağlanma ve kullanan kişiyede cezası bulunmaktaheunes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dava yoluna kadar giden süreçleride cabası - 01-03-2024, 14:26:48Hocam o kadar reklam yapımına izin veriliyor her yerde pankartlar vs. e devlet bunu görmüyor mu ? görüyor. böyle bir uygulama var kullanılıyor neden yasak oluyor ki çok saçma buluyorum ben?SeFfAh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-03-2024, 14:32:30Haklısınız lakin Martının içindede taksi sistemi mevcut ücret talep etmiyorlar. Eyer bi hizmet sektörünü tek ele bırakırsan sömürür ve gıkımız çıkmaz. Adam 50 TL de alsa insanlar bagırır kızar ama kullanır çünkü başka çağreleri yok. Getir araç, martı tag ile yola devamDartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle