Bi taksi 1 mart itibari ile (bügünden) geçerli olucak şekilde her kullanıcıdan 20 TL hizmet bedeli alıcaklarmış. Adamlar hem taksicilerden hem kullanıcılardan komısyon alıyor cidden bu taksi muhabbeti can sıkıcı olmaya başladı.