ArasTasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bi taksi 1 mart itibari ile (bügünden) geçerli olucak şekilde her kullanıcıdan 20 TL hizmet bedeli alıcaklarmış. Adamlar hem taksicilerden hem kullanıcılardan komısyon alıyor cidden bu taksi muhabbeti can sıkıcı olmaya başladı.
Bunu ilk Uber başlattı, 20 lira alıyorlar. Demek bitaksi de başladı hizmet bedeli almaya