Artik hizmet bedeli olmayan sektor yok ki hocam, kuryeler, taksiler, onlar bunlar. Her sey ayagimizin altina kadar geldigi icin ben bunu cok normal karsiliyorum. Marti Tag de baslar bu durumaz sinirlenip kizmayin, normal. Hicbir firma musterilerini uzaklastirmak istemez degil mi boyle seyler cikarip, aksine indirim, kupon ustune kupon vermeye calisirlar musterileri cekmek icin. Bunun bir planlamasi falan vardir elbet, gayet normal bu yuzden, sogusleme olayi degil.
Haklısınız lakin Martının içindede taksi sistemi mevcut ücret talep etmiyorlar. Eyer bi hizmet sektörünü tek ele bırakırsan sömürür ve gıkımız çıkmaz. Adam 50 TL de alsa insanlar bagırır kızar ama kullanır çünkü başka çağreleri yok. Getir araç, martı tag ile yola devam