Henüz yasallaşmadı ama , Çevirme durumunda araç bağlanma ve kullanan kişiyede cezası bulunmakta
Dava yoluna kadar giden süreçleride cabası
Hocam o kadar reklam yapımına izin veriliyor her yerde pankartlar vs. e devlet bunu görmüyor mu ? görüyor. böyle bir uygulama var kullanılıyor neden yasak oluyor ki çok saçma buluyorum ben?