Küçük Esnaf Kan Ağlamıyor, Kazıklıyor.
84
●6.812
- 26-02-2024, 11:48:33Gerçekten küçük esnaftan alışveriş yapma dönemi bitti artık.
Eczane bile yahu.
Burun spreyi alıyorum E.N.T (deniz suyu) 350 TL 'den satıyor, Trendyol'da 200 TL'den buldum AYNISI. Stok az diye, 245 TL'den olandan da aldım arada uçurum fark var.
Nasıl Bi' kar marjı bu?!
Adam Trendyol'a komisyon ödeyerek 200 Liradan satıyor ve kar ediyorsa, Eczane 350 TL'ye satarken %200 kar falan mı ediyor?
Bakkala dönüyorsun aynı. Farzı misal kinder suprise 40 TL, Markete gidiyorsun aynısı 25 TL. Sonra da " zincir marketler bizi bitirdi " derler, Beter olsun böyle esnaflar! - 26-02-2024, 11:49:13Her şeyi Halden 10 TL fiyata alacağını alıp rahat edeceğine direk üreticiden toplasa Spot mal arama zahmetine girse Aradaki farkı çıkartırtiscali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Küçük esnafın savunacak çok tarafı yok
- 26-02-2024, 12:06:33Zincir marketlerden devam küçük esnafı bu yönden dolayı sevmiyorum. Benzer olaylar yaşadım. İşini hakkıyla düzgün yapanlara lafım yok.
- 26-02-2024, 12:11:49Maliyet artınca fiyat artıyorlar ama dolar düştüğünde maliyet düştüğünde fiyat düşmüyor nedenseCivanDemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-02-2024, 15:29:31Küçük esnaf kan ağlarken kazıklıyor.
Kan ağlamadığı dönemdede kazıklıyordu.
Esnaflığın yazılı olmayan kuralıdır o.
Bizim ülkede sorsan herkes dürüst takılır : )
Esnafla işiniz olunca ahbap takılıp kazıklanma oranınızı azaltabilirsiniz
- 26-02-2024, 16:26:31peki ya 45 olmazsa? pahalıya sattığınız tutarı sonra iade mi edeceksinizKlaudX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ek olarak küçük esnafın yüzde kaçı doğru düzgün vergi ödüyor muamma. Markette 100 Tllik ürünün 20sini zincir market vergi olarak dönemi gelince ödüyor küçük esanfın 100lük ürünü 115e çakıp vergi de ödemeiyor