Küçük Esnaf Kan Ağlamıyor, Kazıklıyor.
84
●6.812
- 29-02-2024, 20:08:183 harfli marketlere gitmeye devam edersek eger kucuk esnaf malesef boyle yapmaya devam edecektir diye dusunuyorum. Kucuk esnafi korumali ve sizin yasadiginiz duruma bakkala soyleyip durumu bildirmeli gerekirse cimer e sikayette bulunmaliyiz. Kucuk esnaf her zaman candir, 3 harfliler farkinda olmadan ittiriyor olma ihtimali olabilir her zaman.
- 03-03-2024, 17:01:58Üyeliği durdurulduEsnaf ağlarken kazıklıyor, kazıklarken ağlıyor...
Para ayrı mesele de, bazı esnaflar öyle yav şak ki, bedava olsa gidip birşey almam.
Modern çağın hediyesi süpermarketler bu konuda çok avantajlı. Laubalilik olmadan rahatça bakıp alıp ödemesini yapıyoruz. kasiyerle patronla yüzgöz olmaya gerek yok.