• 29-02-2024, 20:08:18
    #82
    3 harfli marketlere gitmeye devam edersek eger kucuk esnaf malesef boyle yapmaya devam edecektir diye dusunuyorum. Kucuk esnafi korumali ve sizin yasadiginiz duruma bakkala soyleyip durumu bildirmeli gerekirse cimer e sikayette bulunmaliyiz. Kucuk esnaf her zaman candir, 3 harfliler farkinda olmadan ittiriyor olma ihtimali olabilir her zaman.
  • 03-03-2024, 01:29:11
    #83
    Büyük balık küçük balığı yer.
    Milyar TL sermayeli zincir market doğal olarak esnaftan çok daha uyguna malı alabilir.
    Dolayısıyla daha uygun fiyata satış yapabilir.
    Kapitalizm.
    Müşteri yararınadır her daim...
  • 03-03-2024, 01:31:04
    #84
    Ülke okey dönüyor, seçimden sonra göreceğiz asıl bombaları...
  • 03-03-2024, 17:01:58
    #85
    Üyeliği durduruldu
    Esnaf ağlarken kazıklıyor, kazıklarken ağlıyor...

    Para ayrı mesele de, bazı esnaflar öyle yav şak ki, bedava olsa gidip birşey almam.
    Modern çağın hediyesi süpermarketler bu konuda çok avantajlı. Laubalilik olmadan rahatça bakıp alıp ödemesini yapıyoruz. kasiyerle patronla yüzgöz olmaya gerek yok.