Esnaf ağlarken kazıklıyor, kazıklarken ağlıyor...
Para ayrı mesele de, bazı esnaflar öyle yav şak ki, bedava olsa gidip birşey almam.
Modern çağın hediyesi süpermarketler bu konuda çok avantajlı. Laubalilik olmadan rahatça bakıp alıp ödemesini yapıyoruz. kasiyerle patronla yüzgöz olmaya gerek yok.