3 harfli marketlere gitmeye devam edersek eger kucuk esnaf malesef boyle yapmaya devam edecektir diye dusunuyorum. Kucuk esnafi korumali ve sizin yasadiginiz duruma bakkala soyleyip durumu bildirmeli gerekirse cimer e sikayette bulunmaliyiz. Kucuk esnaf her zaman candir, 3 harfliler farkinda olmadan ittiriyor olma ihtimali olabilir her zaman.