Gerçekten küçük esnaftan alışveriş yapma dönemi bitti artık.
Eczane bile yahu.
Burun spreyi alıyorum E.N.T (deniz suyu) 350 TL 'den satıyor, Trendyol'da 200 TL'den buldum AYNISI. Stok az diye, 245 TL'den olandan da aldım arada uçurum fark var.
Nasıl Bi' kar marjı bu?!
Adam Trendyol'a komisyon ödeyerek 200 Liradan satıyor ve kar ediyorsa, Eczane 350 TL'ye satarken %200 kar falan mı ediyor?
Bakkala dönüyorsun aynı. Farzı misal kinder suprise 40 TL, Markete gidiyorsun aynısı 25 TL. Sonra da " zincir marketler bizi bitirdi " derler, Beter olsun böyle esnaflar!