Küçük esnaf kan ağlarken kazıklıyor.
Kan ağlamadığı dönemdede kazıklıyordu.

Esnaflığın yazılı olmayan kuralıdır o.

Bizim ülkede sorsan herkes dürüst takılır : )

Esnafla işiniz olunca ahbap takılıp kazıklanma oranınızı azaltabilirsiniz