• 01-02-2024, 23:13:56
    #10
    Orul orul
  • 01-02-2024, 23:14:47
    #11
    Yapanın Türk olduğunu düşünmüyorum Türkçesi bozuk.
  • 01-02-2024, 23:15:18
    #12
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen toplumda bu kadar dengesiz insan varken herkes alsın eline silahı. Mevcut asayiş olaylar yetmiyor bide onlar çıksın başımıza... Herkes polislik, jandarmalık oynasın.

    bu adam bireysel silahlanma hakkından faydalanabilseydi belkide şuan hayattaydı, ortalama sayısı 300 bin polisimizin her olaya anında müdahele etmesi mümkün değil polisler koruyucu melekler değil sonuçta ışınlanıp müdahele edebilsin. en azından araçta ve evde silah taşıma hakkı olmalı ben bu şekilde düşünüyorum.
    • ethmtrgt
    ethmtrgt bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-02-2024, 23:19:20
    #13
    Qui non proficit, deficit
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu adam bireysel silahlanma hakkından faydalanabilseydi belkide şuan hayattaydı, ortalama sayısı 300 bin polisimizin her olaya anında müdahele etmesi mümkün değil polisler koruyucu melekler değil sonuçta ışınlanıp müdahele edebilsin. en azından araçta ve evde silah taşıma hakkı olmalı ben bu şekilde düşünüyorum.
    Düşüncenize saygı duyuyorum elbette, lakin düşünüldüğü kadar basit değil maalesef. Toplumumuzdaki bu düşünce yapısı var olduğu sürece kendisini korumak için, oto kontrolünü sağlayan bireyler kadar düşünce yapısı bozuk ve dengesiz hareketler sergileyen insanlar da silahlanacak. Sonra ne mi olacak? Bu saçma sapan asayiş olaylara daha çok şahit olacağız. Bireysel silahlanma için iyi bir eğitim sistemine ve eğitim kültürüne sahip olmak gerekiyor. Sahip miyiz? Yorumsuz...
  • 01-02-2024, 23:21:32
    #14
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu adam bireysel silahlanma hakkından faydalanabilseydi belkide şuan hayattaydı, ortalama sayısı 300 bin polisimizin her olaya anında müdahele etmesi mümkün değil polisler koruyucu melekler değil sonuçta ışınlanıp müdahele edebilsin. en azından araçta ve evde silah taşıma hakkı olmalı ben bu şekilde düşünüyorum.
    Arkasından sıkmış adama silahıda olsa fark etmezdi.. Bireysel silahlanma olursa bunun gibi haberleri 1 günde 10 katına çıkar.

    Sadece Anama küfür etti diyerekten her gün 100 kişi öldürülür bu ülkede.

    Adalet , Eğitim , Ekonomi bu 3'ünü düzeltmen gerekiyor. Başka bir yolu yok.
  • 01-02-2024, 23:24:58
    #15
    bu nedir ya herkes"de silah olursa olacagı budur ve la havle ......... OFFF diyecek söz bulamıyorum
  • 01-02-2024, 23:27:15
    #16
    hayretler içindeyim vallaha billaha . adamda sogukta dışarda olmaz diyor birde iyilik yapmış hayret ya
    nasıl bir zaman nasıl bir nesile denk geldik
  • 01-02-2024, 23:37:02
    #17
    adelet, eğitim, ekonomi konularına kesinlikle katılıyorum.

    sorunda tam olarak bu bence, bu kadar düşük demografide bu kadar kolayca suç işleyebilen insanlar varken gerekli.

    her önüne gelene silah verilmiycektir zaten "yasal" olarak temin edilecek, yasal olarak temin etmeyenlere karşı teminat. şu an benim hayatımı silahla tehdit eden birine karşı tamamen savunmasızım. ülkedeki mülteci sayısıda belli..

    neyse, umarım eğitim seviyesi artar insanlar suç işlemeye gerek duymaz, huzur ve rahat içinde uyuyup gezebiliriz. videodaki abimizin kendini savunamadan öldürülmesi beni gerdi sadece bu yorumu bu yüzden yaptım.

    başımız sağolsun.
    • Sazlon
    Sazlon bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 01-02-2024, 23:40:11
    #18
    Gece Gece moralim bozuldu, ne desem boş. Ailesine sabır diliyorum