Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu adam bireysel silahlanma hakkından faydalanabilseydi belkide şuan hayattaydı, ortalama sayısı 300 bin polisimizin her olaya anında müdahele etmesi mümkün değil polisler koruyucu melekler değil sonuçta ışınlanıp müdahele edebilsin. en azından araçta ve evde silah taşıma hakkı olmalı ben bu şekilde düşünüyorum.
Düşüncenize saygı duyuyorum elbette, lakin düşünüldüğü kadar basit değil maalesef. Toplumumuzdaki bu düşünce yapısı var olduğu sürece kendisini korumak için, oto kontrolünü sağlayan bireyler kadar düşünce yapısı bozuk ve dengesiz hareketler sergileyen insanlar da silahlanacak. Sonra ne mi olacak? Bu saçma sapan asayiş olaylara daha çok şahit olacağız. Bireysel silahlanma için iyi bir eğitim sistemine ve eğitim kültürüne sahip olmak gerekiyor. Sahip miyiz? Yorumsuz...