bu adam bireysel silahlanma hakkından faydalanabilseydi belkide şuan hayattaydı, ortalama sayısı 300 bin polisimizin her olaya anında müdahele etmesi mümkün değil polisler koruyucu melekler değil sonuçta ışınlanıp müdahele edebilsin. en azından araçta ve evde silah taşıma hakkı olmalı ben bu şekilde düşünüyorum.
Arkasından sıkmış adama silahıda olsa fark etmezdi.. Bireysel silahlanma olursa bunun gibi haberleri 1 günde 10 katına çıkar.
Sadece Anama küfür etti diyerekten her gün 100 kişi öldürülür bu ülkede.
Adalet , Eğitim , Ekonomi bu 3'ünü düzeltmen gerekiyor. Başka bir yolu yok.