adelet, eğitim, ekonomi konularına kesinlikle katılıyorum.
sorunda tam olarak bu bence, bu kadar düşük demografide bu kadar kolayca suç işleyebilen insanlar varken gerekli.
her önüne gelene silah verilmiycektir zaten "yasal" olarak temin edilecek, yasal olarak temin etmeyenlere karşı teminat. şu an benim hayatımı silahla tehdit eden birine karşı tamamen savunmasızım. ülkedeki mülteci sayısıda belli..
neyse, umarım eğitim seviyesi artar insanlar suç işlemeye gerek duymaz, huzur ve rahat içinde uyuyup gezebiliriz. videodaki abimizin kendini savunamadan öldürülmesi beni gerdi sadece bu yorumu bu yüzden yaptım.
başımız sağolsun.