Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen toplumda bu kadar dengesiz insan varken herkes alsın eline silahı. Mevcut asayiş olaylar yetmiyor bide onlar çıksın başımıza... Herkes polislik, jandarmalık oynasın.

bu adam bireysel silahlanma hakkından faydalanabilseydi belkide şuan hayattaydı, ortalama sayısı 300 bin polisimizin her olaya anında müdahele etmesi mümkün değil polisler koruyucu melekler değil sonuçta ışınlanıp müdahele edebilsin. en azından araçta ve evde silah taşıma hakkı olmalı ben bu şekilde düşünüyorum.