• 30-01-2024, 10:04:45
    #10
    Yani Aslında şu olabilir bu tar durumlarda üye parayı alı koyduğu gün kadar uzaklaştırışabilir yada o işe ait konusu 2 günlüğüne forumdan kaldırılabilir bu tarz işlemere cesaret edemez kişiler.

    Ama şuda var bazen cenaze düğün hastalık gibi sebeplerden dolayı işler aksayabiliyor forumda iş yapan arkadaşlar ne bizim kölemiz nede maaşlı çalışanımız tabiki yaptıkları işin karşılığını alıyorlar biz onlara emeklerinin karşılığını veriyoruz ama hayatlarını satın almıyoruz. Suistimal konuları için mod zaten açıklama yapmış gereken yapılıyor diye.
  • 30-01-2024, 10:05:58
    #11
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanılanın aksine sadece uyarı olmuyor. Bunu alışkanlık haline getiren üyelere çeşitli cezai işlemler uyguluyor.

    Burada dikkat ettiğimiz nokta iyi niyet suistimal ediliyor mu edilmiyor mu oluyor. Eğer kullanılan inisiyatif kötüye kullanılıyorsa üye tarafından elbette bu insiyatife son verilip işlem uygulanıyor.
    Başarısız ticarete güvenmeyin d0landırıcı yazdım (tek değilim onlarca üye gibi) negatif trade attım diye ban yedim. Aylar sonra iade yapınca adam işini yapmış gibi attığım trade silindi
  • 30-01-2024, 10:22:19
    #12
    Qui non proficit, deficit
    Ahmed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başarısız ticarete güvenmeyin d0landırıcı yazdım (tek değilim onlarca üye gibi) negatif trade attım diye ban yedim. Aylar sonra iade yapınca adam işini yapmış gibi attığım trade silindi
    Manipüle etmenize gerek yok, hukuken kanıtlanmadığı sürece *********** demeniz başlı başına suç zaten. Dolayısıyla ilgili cezayı bu sebepten almış olmanız muhtemel.
  • 30-01-2024, 10:32:18
    #13
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle herkese günaydın, forumda bişey dikkatimi çekiyor. Bazı kişiler kısa süreli para ihtiyaçlarını forumdaki üyeler üzerinden karşılıyor ve forum kuralları sebebiyle iade için 2 gün vakti oluyor. Bence bu tarz bişey yaptığı tespit edilen kişilerin banlanması gerekiyor.
    Şikayet konularının çoğu bu şekilde ..
  • 30-01-2024, 13:06:00
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Gerçeke hayatta ihtiyacım var deyip İŞ ARKADAŞINDAN para isteyenlerin %99u batakçı hovarda güvenilmez tiplerdir. Ar sahibi insan aç kalsa borç istemekten çekinir. Mecbur kalmadıkça en yakınlarından bile isteyemez.
    Borç aldığı zaman da ödeyinceye kadar rahat edemez.

    Arsız arsız utanmadan sıkılmadan borç isteyenlerin ciddi bir çoğunluğu parazit insanlardır. hele ki mobilya yenilemek araba yenilemek eb yenilemek için isteyenler batakçıdır.

    Maaşı iyi geliri güzel veya ev sattı araba tarla sattı parası var diye borç isteynler batakçı x batakçılardır. Bunlar çok tehlikeli. Yakın akraba bile olsa kavga edin kovun uzak durun.

    Borç isterken yüzüne karşı meekli oldun ev sattın tarla sattın gibi laf söyleyenler yuva yıkıcıdır. Bunlaral aynı ortamda alınna her nefes çernobil nükleer sızıntısı ile eşdeğer tehlikelidir.
  • 30-01-2024, 13:08:42
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Manipüle etmenize gerek yok, hukuken kanıtlanmadığı sürece *********** demeniz başlı başına suç zaten. Dolayısıyla ilgili cezayı bu sebepten almış olmanız muhtemel.
    Bunu ekmek kapısı edinip sırf bu yola birileri kazanç sağlamaya başlamazsa bişey bilmiyorum demektir.

    ÇTTavm alışverişsitesinde yanlış gönderilen ve aylarcaa iade edilmeyen ürünlerin paralarının hesabı yapılsa milyarlarca yapar. Bu para bankada beklesin, holding kurmaya şirket kurmaya iş yapmaya gerek yok.
    Ama bunlara *********** dersen ertesi gün ceza yazılır.
  • 30-01-2024, 13:13:19
    #16
    Qui non proficit, deficit
    looktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu ekmek kapısı edinip sırf bu yola birileri kazanç sağlamaya başlamazsa bişey bilmiyorum demektir.

    ÇTTavm alışverişsitesinde yanlış gönderilen ve aylarcaa iade edilmeyen ürünlerin paralarının hesabı yapılsa milyarlarca yapar. Bu para bankada beklesin, holding kurmaya şirket kurmaya iş yapmaya gerek yok.
    Ama bunlara *********** dersen ertesi gün ceza yazılır.
    Derdinizi tam anlayamadım daha açık olursanız sevinirim.
  • 30-01-2024, 13:35:51
    #17
    Ahmed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başarısız ticarete güvenmeyin d0landırıcı yazdım (tek değilim onlarca üye gibi) negatif trade attım diye ban yedim. Aylar sonra iade yapınca adam işini yapmış gibi attığım trade silindi
    aylar sonra aynı parayı mı iade yaptı? aslında buna aylık açıklanan enflasyon farklarını ekleyip ödeme şartı filan getirilse keşke
  • 30-01-2024, 14:07:12
    #18
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aylar sonra aynı parayı mı iade yaptı? aslında buna aylık açıklanan enflasyon farklarını ekleyip ödeme şartı filan getirilse keşke
    Hakaret, tehdit ve bir başka suç işlemediğim halde şikayet konumla zaten bir moderatör ilgilenirken ikincisi gelip bir şeyler yazdı. Şikayet konusu çözümlenmeden banlı kullanıcının banını açıp beni 1 ay banladı. Banım açıldığında tekrar konuyu canlandırdım. Söyleyecek çok şey var fakat konuşmak istemiyorum. Bunu yapan moderatörün çocuklu evliliğinden ayrıldığını ve psikolojik sorunları olduğunu öğrendim. İsim vermiyorum, sağlıksız insanlarla muhattap olmak benlik değil