Ahmed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başarısız ticarete güvenmeyin d0landırıcı yazdım (tek değilim onlarca üye gibi) negatif trade attım diye ban yedim. Aylar sonra iade yapınca adam işini yapmış gibi attığım trade silindi
Manipüle etmenize gerek yok, hukuken kanıtlanmadığı sürece *********** demeniz başlı başına suç zaten. Dolayısıyla ilgili cezayı bu sebepten almış olmanız muhtemel.