Başarısız ticarete güvenmeyin d0landırıcı yazdım (tek değilim onlarca üye gibi) negatif trade attım diye ban yedim. Aylar sonra iade yapınca adam işini yapmış gibi attığım trade silindi
aylar sonra aynı parayı mı iade yaptı? aslında buna aylık açıklanan enflasyon farklarını ekleyip ödeme şartı filan getirilse keşke