PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aylar sonra aynı parayı mı iade yaptı? aslında buna aylık açıklanan enflasyon farklarını ekleyip ödeme şartı filan getirilse keşke
Hakaret, tehdit ve bir başka suç işlemediğim halde şikayet konumla zaten bir moderatör ilgilenirken ikincisi gelip bir şeyler yazdı. Şikayet konusu çözümlenmeden banlı kullanıcının banını açıp beni 1 ay banladı. Banım açıldığında tekrar konuyu canlandırdım. Söyleyecek çok şey var fakat konuşmak istemiyorum. Bunu yapan moderatörün çocuklu evliliğinden ayrıldığını ve psikolojik sorunları olduğunu öğrendim. İsim vermiyorum, sağlıksız insanlarla muhattap olmak benlik değil