Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanılanın aksine sadece uyarı olmuyor. Bunu alışkanlık haline getiren üyelere çeşitli cezai işlemler uyguluyor.

Burada dikkat ettiğimiz nokta iyi niyet suistimal ediliyor mu edilmiyor mu oluyor. Eğer kullanılan inisiyatif kötüye kullanılıyorsa üye tarafından elbette bu insiyatife son verilip işlem uygulanıyor.
Başarısız ticarete güvenmeyin d0landırıcı yazdım (tek değilim onlarca üye gibi) negatif trade attım diye ban yedim. Aylar sonra iade yapınca adam işini yapmış gibi attığım trade silindi